Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine VIPI, prodajne pogoje ter pravice in obveznosti prodajalca in kupca v času nakupa in uporabnem ciklu v spletni trgovini VIPI .Ponudnik storitev e- poslovanja (v nadaljevanju prodajalec ali VIPI) je:
VIPI d.o.o., podjetja za proizvodnjo pijač, Brezje 76 D, 4243 Brezje
Matična številka: 5567165000
Davčna številka: SI47473215
(v nadaljevanju tudi prodajalec ali VIPI).
Podjetje VIPI d.o.o. je vpisano v sodni register dne 25. 3. 2002 pri Okrožnem sodišču v Kranju, št. vložka 064/10300400, Srg 200200571.
Vipi ima v register dejavnosti vpisano storitev e-poslovanja (spletna prodaja).
Certifikat o ekološki predelavi: SI-EKO-003
Splošni prodajni pogoji spletne trgovine www.vipi.si, podjetja VIPI d.o.o. so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov.
Spletna trgovina VIPI (www.vipi.si) je last in predmet upravljanja podjetja.
Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup na spletni strani prodajalca in oddala naročilo.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine VIPI, prodajne pogoje ter pravice in obveznosti prodajalca in kupca v času nakupa in uporabnem ciklu v spletni trgovini VIPI .
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa - oddaje spletnega naročila. Uporabnik/ kupec v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo izrecno potrdi (pri oddaji naročila je vsakič posebej opozorjen), da se s splošnimi pogoji poslovanja strinja.
POMOČ UPORABNIKOM
- Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi
E-naslov: info@vipi.si
Telefon: +386 (0)4 537 1000 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 - Pomoč pri spletnem nakupu
Za pomoč pri spletnem nakupu se kupci lahko obrnejo na telefon: +386 (0)4 537 1000 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 ali nam pišejo preko spletne pošte: info@vipi.si
CENE
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače. Cene, navedene v spletni trgovini, veljajo le za nakupe v spletni trgovini VIPI in se lahko razlikujejo od cen v trgovini podjetja VIPI. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov.
Prodajalec si brez predhodnega obvestila pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
NAROČILO, NAKUP, PLAČILO
1. Spletna naročila
- Naročanje poteka v slovenskem jeziku, preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
- Ponudba izdelkov spletne trgovine Vipi se zaradi narave poslovanja spreminja.
- Kupec lahko odda naročilo za izdelke, ki se tržijo na spletni strani. Cena, ki je prikazana na spletni strani v trenutku oddaje naročila, je fiksna.
- Naročila ni mogoče oddati za ponudbe, katerih veljavnost je potekla.
- Z izpolnitvijo naročila, kupec potrjuje, da so njegovi podatki, potrebni za nakup, pravilni.
- Pred pošiljanjem izdelkov, ima VIPI pravico kontaktirati kupca na katerikoli dostopni način (telefon ali e-pošta), da pridobi osebno potrditev stranke, identifikacijske podatke in podatke o dostavi. Kupci soglašajo, da VIPI ne more potrditi / dostaviti izdelkov strankam, ki niso potrdile osebnih in dostavnih podatkov.
- Pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena vsakokrat, ko je naročilo stranke elektronsko potrjeno s strani prodajalca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji potrjeni in veljajo tako za kupca, kot prodajalca.
- Prodajalec ima pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali zaradi očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bomo kupca obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave, lahko VIPI pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki se nahaja v podatkih o nakupu.
- Po oddaji naročila po elektronski pošti VIPI potrjuje prejem naročila v čakalno vrsto "Novo naročilo v Spletni trgovini VIPI".
- Pogodba o nakupu naročenih izdelkov je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
- VIPI izdelke v dogovorjenem roku odpošlje na naslov kupca, s predhodnim obvestilom na elektronski naslov. V primeru, da naročenega izdelka ni mogoče odpremiti v obljubljenem roku, VIPI pošlje obvestilo o novem dobavnem roku na elektronski naslov kupca.
- Ob prejemu naročenih izdelkov kupec poravna kupnino in prevzame račun.
- Pravnim osebam VIPI omogoča plačilo po predračunu in/ali po predhodnem povpraševanju.
- VIPI lahko upravičeno enostransko in samodejno razveljavi naročilo, ki ga je poslal kupec, brez predhodnega obvestila kupcu in brez kakršnekoli odškodninske ali druge odgovornosti družbe VIPI d.o.o. do kupca v primeru da:
- podatki, ki jih je kupec oddal na spletnem mestu za dostavo (naslov, kontaktni podatki) niso popolni in/ali nepravilni;
- zaradi dejavnosti kupca na spletni strani lahko družba VIPI d.o.o. oziroma njeni partnerji utrpijo kakršnokoli škodo;
- najmanj dvakrat ni bilo mogoče dostaviti naročenih izdelkov
- zaradi drugih utemeljenih razlogov.
2. Naročilo preko e-pošte
Kupec izdelke lahko naroči po elektronski pošti na naslov info@vipi.si
- Obvezni podatki ob naročilu:
- šifra izdelkov in količino
- podatke kupca (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko) in naslov dostave
- Na elektronsko sporočilo bo odgovoril sodelavec podjetja VIPI d.o.o..
Pomoč pri oddaji naročila:
- telefon: +386 (0)4 537 1000 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00
- elektronsko sporočilo na naslov info@vipi.si
3. Plačila
- Po predračunu
- Plačilo ob potrditvi na spletu
- Plačilo ob prevzemu blaga na domu / po povzetju ali v trgovini VIPI d.o.o.
- Pravne osebe: predračun, pogodba
4. Izdaja računa
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Pri nakupu v spletni trgovini, kupec prejme račun skupaj z izdanim blagom in sicer pri prevzemu v trgovini ali pa po pošti v paketu skupaj z naročenim blagom.
5. Dostava
Dostavo izvajamo na področju Republike Slovenije, v sodelovanju s Pošto Slovenije oz. z izbrano kurirsko službo . Cena dostave se izračuna in sporoči kupcu v trenutku oddaje naročila in je odvisna od neto teže paketa (če paket vsebuje več izdelkov) in od skupne vrednosti naročenih izdelkov. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Ugoditi želimo vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. V kolikor želite, da vas s strani Pošte Slovenije o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov info@vipi.si.
Opozorilo: alkoholnih pijač ne moremo izročiti osebi, mlajši od 18 let.
RAVNANJE Z EMBALAŽO
Pri naročilu izdelka v povratni embalaži (steklenica, zaboj) se avtomatsko prišteje znesek vrednosti povratne embalaže. Če kupec pri prevzemu naročila predloži povratno embalažo, mu vrnemo zaračunani znesek.
REKLAMACIJE
V podjetju VIPI d.o.o. se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se potrudimo in jih rešujemo skladno z zakonsko veljavnimi določili, v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo.
STVARNE NAPAKE
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali prodajalca, VIPI d.o.o.
Stvarno napako lahko kupec uveljavlja z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@vipi.si ali osebno na sedežu podjetja (po predhodnem dogovoru), kjer bomo izdelek pregledali in izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko je izdelku potekel roku porabe, Vipi d.o.o. ne odgovarja.
Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da prodajalec:
- odpravi napako na izdelku ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
- povrne celotni plačani znesek
Če napaka na izdelku ni dvomljiva, bo prodajalec čimprej, vendar najkasneje v roku 8 dni ugodil zahtevi kupca. V primeru spornosti obstoja napake pa kupec najkasneje v 8 dneh dobi pisni odgovor.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti info@vipi.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona +386 (0)4 537 1000 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
VRAČILO BLAGA
V primeru odstopa od pogodbe lahko kupec izdelke vrne preko dostavne službe ali osebno na naslov: VIPI d.o.o., Brezje 76D, 4243 Brezje, v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopa od pogodbe.
Vračilo je potrebno predhodno najaviti preko e-pošte info@vipi.si ali po telefonu, na številko +386(0)4 5371000 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00, s podatki: ime in priimek, številka naročila, e-pošta in kontaktni telefon.
Izdelke mora kupec vrniti v nespremenjeni količini, nepoškodovane, v originalnem pakiranju, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. Izdelki morajo biti ustrezno zapakirani,, da se med prevozom ne poškodujejo. V primeru vračila blaga bo prodajalec kupnino vrnil najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Stroške dostave pri vračilu izdelka nosi kupec.
V primeru reklamacij, napačno dostavljenih ali poškodovanih (razbitih) izdelkov mora kupec vračilo blaga predhodno najaviti preko e-pošte info@vipi.si ali po telefonu na številko +386 (0)4 537 1000 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00.
Po potrditvi prevzema, se kupec in prodajalec dogovorita za način vračila.
Poleg vrnjenih izdelkov mora kupec obvezno predložiti kopijo originalnega računa.
Stroški pošiljanja so brezplačni.
Na željo kupca lahko VIPI izdelke zamenja.
Na zgornji naslov ali na elektronski naslov info@vipi.si lahko kupec pošlje tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.
VARNOST
V podjetju VIPI d.o.o smo, da bo vsak nakup v spletni trgovini VIPI popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih) so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletni center VIPI uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke in najboljše spletne trgovine.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje VIPI d.o.o. osebne podatke, pridobljene preko spletnega mesta v celoti hrani, zaščiti in obdeluje izključno kot prodajalec. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vsi pridobljeni podatki kupca so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine VIPI za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.
UKINITEV REGISTRACIJE
Če uporabnik/kupec želi ukiniti svojo registracijo v "Mojem računu", to sporoči na elektronski naslov info@vipi.si . Za preverjanje pristnosti podatkov, bo Vipi najprej kontaktiral s kupcem in potem dokončno potrdil ukinitev registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema zahteve za ukinitev registracije, bodo osebni podatki zbrisani, obvestilo bo poslano.
ODJAVA IZ SEZNAMA PREJEMNIKOV E-NOVIC
Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je mogoča kadarkoli. V razdelek "Odjava" kupec vpiše svoj e-naslov, s klikom na gumb "odjava" pa to tudi potrdi. Odjavi se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih e -novic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da bo kupec v 15 dneh od datuma odjave še prejel e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se Vipi opravičuje in vas prosi za razumevanje.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Vsebino, objavljeno na straneh www.vipi.si, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. VIPI d.o.o. na svojih straneh zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
Vipi d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh VIPI ali za kakršnekoli tehnične napake. Vipi si prizadeva priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini VIPI. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. V spletni trgovini dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
Prodajalec si pridružuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine VIPI kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
PRITOŽBE IN SPORI
Prodajalec, VIPI d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih.
Prodajalec VIPI d.o.o. se trudi izpolnjevati svoje obveznosti in dolžnosti, hkrati pa vse nesporazume in težave rešiti na sprejemljiv način tako, da nobena stran ob razrešitvi ni oškodovana.
V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko v skladu z veljavno zakonodajo o izvensodnem reševanju sporov vloži pobudo za začetek postopka.
Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov najdete na tej povezavi.
V primeru težav nam pošljite elektronsko sporočilo na info@vipi.si ali nam pišite na naslov:
SPLETNA PRODAJA
VIPI d.o.o.
Brezje 76 D
4243 Brezje