Kako deluje?
KOMU JE NAMENJENA?
V spletni trgovini VIPI lahko kupujete vsi, fizične in pravne osebe iz področja celotne Slovenije. V splošnem se kupci delijo na tiste, katerih naslov za dostavo se nahaja v območju VIPI rajonov (VIPI KROG) in vse ostale, torej tiste, katerih naslov za dostavo ne leži v nobenem od VIPI rajonov. Kupci na območju VIPI rajonov imajo možnost koristenja VIPI naročanja in VIPI dostave.
VIPI DOSTAVA
Območje VIPI dostave se deli na 5 glavnih rajonov, v vsakega od njih dostavljamo vsak teden na točno določen dan. VIPI dostava je za naročila nad 45,00 EUR brezplačna, na vašo VIPI lokacijo pa skozi celo leto vozimo na isti dan v tednu. Druga možnost dostave je s Pošto Slovenije, s katero naše izdelke dostavljamo po celotni Sloveniji. To je tudi edina možnost za kupce, katerih naslov dostave se nahaja izven VIPI rajonov in kupce, katerim fiksni datumi dostave ne ustrezajo. V tem primeru se poštnina obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
VIPI NAROČANJE
V postopku nakupa vas bo sistem ob prvi registraciji obvestil kakšne so možnosti dostave na vašo lokacijo. Lahko pa preko iskalnika preverite, če želena poštna številka sodi v območje VIPI dostave >
Ob registraciji in nakupu boste kreirali naročilo, ki bo ostalo odprto do zaključka zbiranja naročil za določen datum. Do zaključka vam je omogočeno spreminjanje naročila, torej dodajanj in odvzemanje produktov. Ko se rok za naročanje za tekoči teden izteče, bo vaše naročilo avtomatsko posredovano v naš sistem, na vaš elektronski naslov pa boste prejeli potrdilo o naročilu. Odpremniki v VIPI pa bodo vaše naročilo obdelali, dostavljalci pa na točno določen dan naročene izdelke tudi dostavili.
PLAČILA
Plačilo je za fizične osebe možno po povzetju ali po predračunu, za pravne pa po predračunu, po povzetju ali po dobavnici. Pravne osebe lahko v postopku nakupa označijo zahtevek za odlog plačila, ki ga potrdi vodja spletne prodaje.
Izdelke v povratni embalaži dostavljamo samo na naslove znotraj VIPI rajonov. V kolikor vašega naslova ni v območju VIPI rajonov, v vašem naročilu pa se nahaja izdelek v povratni embalažai, vas bo uporabniški vmesnik o tem sam obvestil in dotični izdelek izločil iz naročila.